Gå til innhold

tips til sted for vinterbryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger vinterbryllup i februar 2012. jeg ser for meg ordentlig vinterstemning; neten på fjellet, eller i skogen. langt nok unna oslo til at folk må sove over en natt, men nært nok til at de kan kjøre dit lørdag morgen og rekke vielsen samme dag....

kan gjerne være et sted over svenskegrensen (der blir det jo gjerne billigere).

har tittet på Harahorn (hemsedal) som ser helt fantastisk ut . en tun med flere små og større stabburlignende hus, og eget lite kapell. har også sett på et sted på Norefjell.

blir ca 60 gjester.

har noen noen tips til oss??

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Jeg har hørt veldig mye fint om Opaker gård i Hedemark. Ta en titt på nettsiden deres opaker.no. Har visstnok helt fantastisk mat der også!

Skrevet

Åh. Opaker så fint ut. Hvorfor ligger det ikke noe priser på hjemsiden deres. Jeg å vil ha bondebryllup 3 dager til ende. hihi.

Skrevet

.. eller hoel-gaard.no

Det ligger ved mjøsa.. Ser veldig fint ut der å. Skulle ønske folk opererte med en sånn pris-pekepinne jeg. Grrr. Irriterendes å måtte ta kontakt med alle liksom.

Skrevet

tusen takk for tips. ser kjempefint ut og har mailet dem alt!

morsomme er at min mors familie er fra kirkenær og jeg har hatt mine besteforeldre der og er kjempeglad i stedet!

Skrevet

åhh! om de gir deg noen sånn pris på 3 dager for et ca antall gjester så gi meg beskjed da. hihi.

Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Hehe, min mors familie er også fra Kirkenær (Grinder), så jeg vurderte nemlig stedet selv for mitt vinterbryllup. Men så endte vi opp i Sjømannskirken i Spania da:)

Skrevet

jøss, så morsomt, Kira!

ja, jeg venter spent på svar fra dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...