Gå til innhold

Å herregud, jeg skrev melding til han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr jeg er interessert i ba om nr mitt for en stund siden, og idag sendte jeg melding til han! Jeg vet ikke hva jeg tenker eller ikke tenker, er bare livredd for ikke å få det svaret jeg vil ha.... Måtte bare lufte meg til noen før jeg freaker ut her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fjortiiiiiiisssssssss!!!! ;o) Lykke til!

Skrevet

*iiiiiiiiik altså* ;-))

Hva skrev du da?

Skrevet

Jeg vet, jeg blir helt fjortis av han. :$

Jeg skrev bare: Hei. Takk for sist. Går det bra?:)

Meen, jeg har ikke fått svar, så nå er jeg jo så klart sikker på at jeg aldri får svar. Hater sånne her ting!

Skrevet

Du burde nok vært litt dristigere, ja. Menn liker klare meldinger. Stå på!

Skrevet

Håper du signerte meldingen i tilfelle han ikke har lagret nummeret ditt!

Skrevet

Nu vel, det finnes da kataloger på nettet.

Skrevet

HI her. Jeg skrev jo ikke at jeg var klar, det er jo et lite troll som er ute på ferde. Han har skrevet til meg før, så nr må han vel ha. men om han ikke hadde tenkt å lagre det etter å bedt om det, så er det jo synd for han...

Skrevet

"Tast a hvis du vil bli sammen med meg, tast b hvis du ikke er interessert"

Skrevet

Uff, så seriøse dere var da! Takk for svar!

Skrevet

For noen teite svar du har fått.

Skjønner hvordan du har det, var sånn når jeg traff samboeren min ;)

Syns du skrev en ok melding jeg! Når jeg skrev til han jeg var forelska i (min samboer) skrev jeg en teit ferdigmekka melding der det sto han var søt som sukker eller noe teit! Var litt på kødd og heldigvis skjønte han det. Hehe. Men satt i timevis og freaka ut fordi jeg var sikker på jeg hadde drite meg ut og han aldri kom til å snakke med meg igjen!

Lykke til da! :D

Skrevet

Så bra at det gikk rette veien for din del:D Jeg håper på å få svar, men nå har det gått noen timer. Har jeg ikke fått svar innen dagen er omme så tolker jeg det som at han ikke er interessert. Snakket med naboen hans (som tilfeldigvis er en av mine beste venninner), og hun sa at han var verdens greieste og ikke en player på noen måter. Meen alle har vel en skjult agenda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...