ღ☆Rosakrone & lilleprins☆ღ ♥ Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Min kjære familie har hunder og de maser på att jeg må komme snart (de har vært os oss..) De har to hunder. Ene hunden har liksom vært min i mine øyne da vi har vært på kurs o.l alltid jeg som gikk med henne på turer, dro til dyrliege med o.l.. Den andre er mer reservert og ikke den kontakten liksom. Hvordan gå frem? burde jeg ta med litt babytøy en gang så de kan kjenne lukta ? Kan baby bli alergisk? reagere stort med en gang på hunder? Ingen i familien er allergisk på dyr,
MadamMim Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hei du! Vi har to barn, og før de ble født skaffet vi oss hund. Da vi kom hjem med barna fra sykehuset, lot vi hunden få snuse forsiktig og gjøre seg kjent med dem mens vi hadde de på fanget i sofaen eller at barnet lå på sofaen og vi satt ved siden av. Begge to fikk litt rødt utslett i ansiktet og på hendene der hunden hadde snust ganske umiddelbart, men dette forsvant etter et par dager og har aldri kommet tilbake. Vi opplevde også dette utslettet på en liten gutt som var på besøk hos oss en gang, men hos ham forsvant det også fort igjen. Det er alt vi har opplevd av "allergiske reaksjoner" - ingen i vår familie har noe allergier heller, unntatt at jeg hadde noen runder med elveblest da jeg var liten. Dette utslettet barna fikk kunne minne om det faktisk. Så la hundene få hilse på babyen du, og så får du se hvordan alle parter reagerer og ta det deretter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå