Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Ååååå, alt jeg mangler å gjøre altså. Vaske klær, pakke fødebag, pakke ned alt som vi må ha med da vi skal være borte i en halvannen uke, gjort ferdig julegavene, handlet inn mat, fremkalt bilder og ryddet leiligheten. Dette skal jeg liksom gjøre ferdig innen i morra. Men med kraftig bekkenløsning og modningsrier som kom tett og regelmessig i natt så tror jeg kroppen prøver å si meg noe. Jeg er ikke klar for jul enda!
Gulosten™ Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Hehe, jeg hadde aldri i verden reist bort. Lytt til kroppen din først og fremst
#Ariadne# Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 hold deg hjemme med god samvittighet. be familien komme hjem til deg og lage jul i år=)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2010 Skal bare til faren min og siden mannen skal jobbe så MÅ vi dit pga jeg kan ikke ta jenta vår alene. Og dessuten så har ikke vi plass til alle her. neste jul derimot, den skal jeg feire hjemme med bare mannen og barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå