ljuba Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Venter nr tre nå og lurer på hvordan det blir mest praktisk i baksetet. De to eldste er 4 og 7 år, så de sitter i hvert sitt sete med vanlig sele. Tenkte at det ville være enklest med base til setet til minsten, men bli det plass tro? Bygger basen ut rundt setet? Noen som har erfaring med dette? Har en Mitsubishi outlander, så i utgangspunktet ok plass i baksetet.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 basen er smalere en setet. har hatt både maxi cosi og acta graco når se andre 2 har sittet i seter med vanlig sete. har en touran selv funker utmerket med tre seter bak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå