husmus &2 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Dette er et klassisk dibspørsmål, hehe. Vi får beskjed om at litt perifer familie, vel, onkel, kommer innom med presang til oss og barna. Vi har jo ikke tenkt på dem. Hva gjør man? Løper man ut og kjøper en presang i siste liten, for vi hadde jo også tenkt på dem, hehe. Eller er det rett og slett litt kleint??
barbalib har to fine gutter Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Jeg synes at man ikke skal holde regnskap på julegaver, men det er jo så lett å si. Da jeg fikk beskjed fra noen venner i helgen at de skulle stikke innom med en julehilsen, tenkte jeg med en gang at jeg måtte fikse noe. Men så understreket de at de ikke mente å generere masse julegavebyttinger, så jeg tok dem på ordet og de fikk ingenting igjen. Men så klart ble jeg jo glad for at de ville gi oss en hilsen, og takket pent. Det er vel koseligere at mottakerne blir oppriktig glade enn å få pliktgaver igjen. Men som sagt, det er lett å si. Hadde det kommet noen barn med gave til sønnen min, hadde jeg nok ordnet med noe.
flypapir Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg ville løpt og kjøpt en liten ting... Klarer ikke helt greia med å få og ikke gi
husmus &2 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2010 Nei, det er akkurat det. Jeg synes det er litt klamt og bare få... Samtidig ble jeg veldig overrasket. Vi hadde ikke noe julegavebytting i fjor, så det kom litt bardus på... Får se hva jeg gjør, rekker jeg å komme meg ut i butikken før de dukker opp så rasker jeg med meg en liten ting. Søren at jeg ikke har bakt noe fornuftig...
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Har bestandig et par ekstra vinflasker og gaveposer liggende for slike situasjoner. Enkelt og greit, noe de fleste liker. Og kommer det ingen overraskende gaver kan man kose seg med vinen selv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå