Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Nå har jeg holdt på siden søndag natt. Sluttet å spy i natt, men har fremdeles 39.5 / 40 i feber. Er svimmel, kvalm og trøtt. Er gravid i uke 32 og lurer på om det kan være skadelig for babyen? Og hvor lenge skal man gå slik? Får hele familien hit på julaften, så jeg har ikke tid til dette!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Tja..hos meg varte det vel en ukes tid. Skal nok gå bra med babyen, men det er jo såklart viktig å få i seg litt, hvertfall væske. Om det blir veldig ille, så får du nesten høre med lege. (om du ikke får i deg nok næring.)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Jeg var skikkelig uggen i et døgn etter at jeg sluttet å kaste opp, etter det fikk jeg diare i tre dager... det er visst ikke helt uvanlig for den omgangssyken som går nå. Kjøp deg kulltabletter på apoteket, det virker ganske raskt og du kana ta det selv om du er gravid. Sikkert ingen fare for babyen, bare pass på at du drikker nok. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg får ikke spist noe, men jeg drikker masse vann, og har prøvd å få i meg litt sukkerholdig drikke, men blir bare mer dårlig av det. Men masse drikke burde vel holde, eller?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 off, snuppa spydde fredag, hadde feber søndag og slakk igår, jeg fikk spysyka igår og er ennå dårlig.. huff å huff, klarer ikke å spise noe, men drikker litt vann å cola:)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 så lenge du får i deg masse væske, så holder det
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Småen var syk i 5 dager. Gravide har hatt omgangssyke i alle år, så du skal nok ikke bekymre deg så veldig. Men pass på at du drikker nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå