Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 jada... hva er oddsen for at jeg skulle få skikkelig tannverk nå! Så ringte tannlegen i dag morges, og fått time der i ettermiddag for å trekke visdomstannen. Passer veldig fint, da vi får fullt hus med gjester på pinnekjøttmiddag sånn en time etter at jeg er ferdig. Hurra for god timing;) Så lurer litt om dere som har trukket en visdomstann har hatt super problemer/vondt etterpå? Kommer jeg til å klare å ha masse gjester her rett etter tannlegebesøket?
barbalib har to fine gutter Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Har tanna kommet fram eller ligger den under tannkjøttet? Er det oppe eller nede?
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Tannen har kommet helt frem, men knakk delvis i går. Og den er oppe. Har dette noe å si??
barbalib har to fine gutter Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Det er litt verre hvis tanna må skjæres ut Da jeg trakk en visdomstann oppe, var jeg helt i slaget på ettermiddagen. Da jeg skar ut en nede, var jeg litt ør en stund etterpå. Ta smertestillende før det gjør vondt!
MadamMim Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Hei du! Jeg trakk begge mine visdomstenner i overmunnen på under ti minutter hos tannlegen, og det gikk helt fint. De var bare delvis kommet fram, men siden jeg aldri fikk de nede så var det bare å få ut de oppe også sa tannlegen. De hadde jo uansett ingen funksjon. Han sa også at jeg bare skulle være glad for at jeg kun fikk de i overmunnen, da det oftest var "mere tull" med fjerning av de i undermunnen. Vet ikke i detaljer hva han mente her, men-men. Jeg tok ikke noe smertestillende i det hele tatt den dagen jeg trakk tennene mine, alt gikk helt fint! Lykke til, og God Jul!!
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Takk for svar begge to:) Jaja, da får jeg bare vente å se, men avlyse middagen kan jeg ikke da det står mange kilo pinnekjøtt på benken... hehe! Teller ned minuttene her, og regner med at jeg er en tann fattigere om ca 1,5 time*s*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå