Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Når jeg leste innlegget om en ex som hadde sendt mld osv, selv om hu tidligere hadde gjort mye dritt, kom jeg til å tenke på en situasjon jeg selv har vært i. (den er ikke lik, men handler om exer ) For 4 år siden, ble jeg sammen med verdens mest fantastiske gutt. Hadde tatt meg lang tid for å beskrive ham, men jeg har seriøst ikke noe negativt å si.. han hevde ikke stemmen en eneste gang og kranglet ALDRI med meg. Eneste "feilen" han hadde, var at han hadde lite med selvtillit, tiltross for at han var veldig populær blant alle, og var nydelig både på utsiden og inni. Så 1-2 år før vi møttes, var han sammen med ei som ikke behandlet han noe bra i det hele tatt og satte ikke pris på ham osv. Vel, lang historie kort, han døde dessverre fra oss etter 2 år sammen, da gutten vår var 6 mnd.. Samme dagen som han døde, fikk jeg en telefon fra denne exen (som jeg aldri har møtt eller hilst på og de hadde heller ikke kontakt den tiden vi var sammen.) Hun lurte på om det var sant at han var død osv osv.. og at jeg måtte si fra hvis det var noe hun kunne gjøre for å hjelpe meg (javel??) Noen dager senere ringte hun igjen, for å spørre om det var greit at hun kom i begravelsen.. jeg sa at den er åpen for alle, så det blir opp til deg. Var hele tiden høflig, da jeg ikke er av de som sier fra til folk, samt at jeg hadde det for vanskelig til å tenke over hva som skjedde. Såvidt jeg vet, kom hun ikke i begravelsen (isåfall så kom hun ikke bort til meg), og jeg har ikke hørt noe mer fra henne. Men, det er opprettet en støttegruppe for min kjære, hvor hun da har meldt seg inn.. Og stadig vekk skriver hun ting på veggen der (selv nå etter snart 3 år). Gjerne ett par ganger i mnd, ser det ut som. Og det hun skriver er sånt som: Savner deg så mye, tenker på deg, kan ikke fatte at du er borte.. osv osv. Jeg har hatt lyst til å be henne slutte, av respekt for både meg og min kjære, iogmed at hun behandlet ham så dårlig som hun gjorde. Men føler det blir så feil det også. Uansett, hva hadde dere gjort/følt? Er det "lov" å reagere på sånt? (inni meg, ikke ved å si noe altså). *puuuh* dette ble langt, men det var godt å få det ut
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Vil tro denne dama sitter med utrolig mye anger, og det er for sent å gjøre det godt igjen, noe slikt kan knekke en kropp psykisk, hun må gå resten av livet sitt, og vite hun behandlet han dårlig da de var sammen, og hun får aldri bedt om unnskyldning for det. Er synn at de ser sine feil, først når det er for sent.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 Tja, du kunne hatt rett.. men dessverre så tror jeg faktisk ikke at hun angrer eller ser selv hva hun driver med, verken nå eller før. Hun har flere i familien som er likedan.. stygg mot andre og tenker bare på seg selv. Jeg føler mer at hun bare skal ha oppmerksomhet og medlidenhet, for noe hun ikke har krav på.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg forstår deg veldig godt og synes det hun gjør er respektløst. For meg virker det også som hun ønsker medlidenhet. Trist å høre om mannen din, håper du får ei fin jul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå