Gå til innhold

hva gjør jeg ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min vil ut å feste på nyttårsafta. jeg synes ikke noe om det. Synes det er en familiedag jeg. han tilbydde seg å ha meg med da " ja men mor di kan vell passe ungene som sovner kl 20 00 " Ja si minste sovner kansje da. men dette er den ene kvelden i året jeg lar di eldste vere oppe litt lenge, og jeg har lyst til å ha en fin og koselig nyttårs frokost med di året etter. Så da blir jeg aleine med fire unger på nyttårsafta. je synes det er utrolig dumt og unødvendig av han. Og skjønner ikke helt hvorfor han vil det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så jeg lurer på om jeg bare børr la han gå uten krangel, og viss ikke, hvordan forklare det for han?

Skrevet

Snakk med mannen din igjen. At du skal sitte alene med ungene på nyttårsaften er en dårlig løsning! Har dere noen vennepar med jevngamle barn dere kan være sammen med på nyttårsaften. Da kan ungene være oppe så lenge de orker, og dere voksne fortsette etter at ungene er lagt. Det finnes jo flere alternativer enn full fest og familiehjemmekvekd.

Skrevet

det gjør ikke det for han skjønner du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...