Gå til innhold

hvordan ville du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en dame skal gi julegaver til sin familie, hun gir til din mann og unger men ikke til deg. denne damen snakker ikke til deg ellers. og virker avvisende mot deg hele året rundt.

dette med gaver gjelder også bursdager, gir din mann og unger men ikke deg. sender hilsen til din mann og unger men ikke deg.

hvordan ville du følt deg? og reagert på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på hvilke slektskap denne damen har.

Men ville nok spurt henne rett ut hvilke problemer vi hadde, som jeg tydeligvis ikke viste om, siden hun ser meg som ikke eksisterende.

Skrevet

Det kommer jo helt ann på hvem denne damen er. Hvis det er en venninne av mannen din er det jo ikke rart.

Jeg gir julegave til venninna mi og begge hennes barn, men ikke til mannen hennes.

Jeg gir også brsdaggave til henne men ikke mannen hennes.

Skrevet

Ville nok tatt det opp med henne jeg ja! Je tok det opp med min svoger, da han ikke viste meg noe form for "invitasjon" i sitt liv, eller brydde seg om meg, venter barn med broren hans, så jeg følte at vi må kunne komunisere på et normalt nivå i det minste.

Viste seg at han hadde følt at jeg var den "avvisende" parten, takk og lov for det, da er det lettere å få til et forhold til min nye side av familien.

Men det er jo bedre å ta det opp med henne, enn å la det passere, når det tydeligvis sårer deg.

Skrevet

søsteren hans? kommer vel fortsatt ann på masse ting, har dere vært sammen lenge? er det deres felles barn? har dere hatt et ok forhold før? er det en grunn til anspenthet? osv osv.

Skrevet

Sånn er min svigerfar. Jeg og mannen har vært sammen i 13 år, men jeg har aldri fått julegave av han. Ikke har vi fått noe sammen heller, kun min mann som får.

Skrevet

vi har hvert sammen i 5 år, vi har to barn, og er min mann sin søster, aldri hatt et bra forhold. dette fordi de har aldri tid til å være hjemme så vi kan besøke eller komme til oss.

har hvert anspent mye av tiden,. men hun er den som har lagd masse bråk for meg. ikke omvent..

men for meg så er det ganske tydelig hvor mye hun hater meg når hun holder på slik,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...