Gå til innhold

Hva har dere i julestrømpen til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på hva jeg skal ha oppi den i år.

Men noe godteri og slik blir det vel.

Får barna spise den før frokost? Spiser de frokost etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godteri og et blad =) Dem får spise en ting eller to og så må dem spise frokost før dem får mere ;)

Skrevet

Her har bestemora vært på strømpeshopping. Som hun sa hun måtte jo få lov siden de ikke får sett ungene i jula i det hele tatt, vi bor 100mil unna de. Så her blir det hver sin sånn ferdig strømpe med diverse forskjellig fra butikken + sjokoladenisser og litt til godis og et blad til hver.

Ja de får spise av den før frokost!

Nei de spiser nok ikke frokost etterpå. Men en dag i året overlever de nok det å! ;-P Jeg er oppvokst med at det skal være sånn på julaften, det er den dagen man har lov å spise godter til frokost og være hyper på sukker hele dagen!

Skrevet

Har aldri praktisert julestrømpeskikken her, men i fjor låg det ein pakke til kvar av ungane under treet då dei våkna.

I år blir det nok heller ekstra stor pakke i kalenderen (og eldste får pakke på lille sin kalender, sidan han egentlig berre har legokalender i år). Eg har kjøpt eit blad til kvar av dei (Hello Kitty til lille på 3, og Star Wars til eldste på 5). Kanskje dei skal få ein liten sjokolade og, ikkje noko svære greier. Blir nok slikt utover dagen kjenner eg familien rett :o)

Skrevet

Baby 6mnd får ikke strømpe i år.

4-åringen: Julemagasiner, dvd, liten pakke, og godteri. Må spise frokost før godteri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...