Mammaioktober Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Skal bytte ut Emmaljungavognen min. Den er for tung og stor. Jeg vurderer å bytte den i en TFK. Noen med erfaring?
verdens heldigste mamma Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Ja! Et godt valg som jeg er veldig fornøyd med at vi tok.
Mammaioktober Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2010 Er sportsdelen stor? Tenkte å bruke voksipose i den. Er den grei å ha med seg inn på buss/trikk?
jlille Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Vi har tfk-vogn og er kjempefornøyde. Kjempelett å trille, kanskje ikke den mest stødige i skog og mark, men man kan jo låse forhjulet. Vil tro den er veeeldig lett å få med seg på buss og trikk, den er så lett. Vi bor i 2. etasje og må ha den med opp og ned trapp, det går kjempebra Sportsdelen er stor, blir nok ingen problem å bruke voksipose (den originale?) i den Vi har Voksi Urban.
Mammaioktober Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har også voksi urban den høres bra ut! Tror nok jeg går for den..
Mockanin Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jeg hadde TFK joggster III og hadde ikke noen problemer i skog og mark. Forhjulet var ikke svingbart. Elsket den vogna rett og slett. Stor, romslig, stødig og liten når den er sammenlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå