Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Har en veldig aktiv innekatt som stadig er oppi lekekassa og forsyner seg av morosakene (og jada, pus har sine egne leker men de er tydeligvis ikke morsomme lengre). Han tygger på dem og bærer dem i munnen og jeg synes egentlig det er litt ekkelt når jeg vet at ungen min også putter det meste i munnen. Hvor hysterisk bør jeg være på dette egentlig? Pus er som sagt bare inne så han har ikke spist rotter og mus og andre ekle ting.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Vil nok si du er overhysterisk.. La katten leke, så kan du jo heller vaske lekene litt oftere.. Ikke flere gang om dagen, men en gang i uka/måneden?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 La meg understreke det jeg skrev, jeg er ikke hysterisk - men lurer på om jeg burde være det ;o)
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Søtt:-) Litt herdet må jo babyen bli, de overlever nå det meste...Du kan jo sprite lekene innimellom og når du ser katten spiser på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå