Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Mitt vikariat varer bare ut mnd. Sender jeg da sykemeldingen kun til nav eller til både nav og arbeidsgiver? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Ingen? Arbeidsgiver ville ha et eksemplar, men jeg må vel sende til nav også...?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 du må sende til arbeidsgiver så lenge du fortsatt er i et arbeidsforhold til dem. Varierer om du skal sende den ene til arbeidsgiver eller NAV. Kommer an på om arbeidsgiver betaler deg lønn og får refundert fra Nav. Kommunen pleier å forskuddtere lønn for sykemeldte. Private gjør ofte ikke det. Du må høre med arbeidsgiver hva deres praksis er.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Jeg har sendt inn sykemelding til arbeidsgiver og de forskuttererer lønn. Men fra nyttår opphører arbeidsforholdet mitt der og jeg vil (etter hva jeg har forstått) få sykepenger fra nav. Sykemeldingen min varer fra julaften og til 20.januar, derfor må jeg vel sende denne sykemeldingen til nav også? Kan jo alltids ta en telefon å høre, men er innmari enkelt å høre her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå