Gå til innhold

Skal på ul i dag:-)


dollypopp *tvillinggravid*

Anbefalte innlegg

Gleder meg masse, men er jo litt skummelt også :-/

Er 7+6, håper å se et bankende hjerte. Mer er det ikke å se, men det holder i massevis.

Bare 3 dager til vi kan fortelle familien, dersom alt ser bra ut.

 

Dette er forhåpentlig vis siste gang vi er på kvinneklinikken på Riksen, har vært der 20-30 ganger i år og flere ganger i forbindelse med første. Så da avslutter vi kanskje et kapittel i dag:-)

 

Skal jo tilbake for ordinær ul og fødsel, men det er jo noe annet;-)

 

Flere som har ul rundt disse tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på ultralyd i går, jeg. Det var så utrolig fascinerende med det lille hjertet som slo så fort, 150 slag i minuttet. Han satte på lyd også så jeg fikk høre. Og jeg kjente jeg fikk tårer i øynene og klump i halsen. Vi har prøvd i 2,5 år, og endelig så sitter den. Jeg er ikke trygg fremdeles, kjenner jeg, men det kommer seg. I dag er jeg 8+0. Lykke til i dag, håper du får en like positiv opplevelse som jeg fikk i går!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hjemme og alt så bra ut med lille:-)

Hjertet slår og h*n er 1,7 cm stor. Større enn storesøster..

Ble satt frem 1 dag så da er jeg også 8+0 i dag.

Er det ikke deilig å se etter å ha prøvd så lenge?

Vi brukte 2 år både første gang og nå. På fredag skal nyten poppes;-)

 

13. jan er jo ikke lenge til, men skjønner hva du mener!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så herlig!! =)))

Jeg skal på ul i morgen, vil da være 7+6. Håper på strålende nyheter med ett bankende hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yeay dollypopp og dere andre som har sett et bankende hjerte! jippi. det er jo ikke noe annet som er bedre enn det.

Jeg var på UL i dag, ifølge min beregning er jeg 7+2, men ble satt mye tilbake, bare 6+0! da stemmer det veldig bra med den skumle UL i forrige uke der de ikke så noenting, og lave hcg målinger på 42 da jeg var 4+3...var vel egentlig bare 3+4 eller no da?!

 

jeg så uansett et bankende hjerte i dag!! plus en tvilling som hadde gått fortapt... kjipt det.

 

god jul alle xxx

 

ps jeg blir fulgt med UL hver uke til jeg er i uke 12.... pga høyrisiko graviditet! så sånn sett er jeg heldig, plus at jeg skal få injeksjoner (Pregnyl) noen her med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mixy:

Så bra. Gratulerer!!! Kjipt å bli satt så mye tilbake, men det er vel greit så lenge alt står bra til med lille!?! Digg med ul hver uke da:-)

 

I uke 8 ser man svært lite. En svart flekk på en annen svart flikk med noen gråe og hvite streker... En "bønne" som er fosteret og en liten runding som er plommesekken. Så ser man en liten blinkende klump:-)

Har hørt fra flere som har vært i uke 9 og 10 at de faktisk kan se en sprellende liten kropp. De vokser jo super fort disse ukene.

Hadde nok ventet 2-3 uker var jeg deg. Vi får ul i uke 8, var derfor vi tok det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så rart. Med forrige var jeg 8+2, så ikke noe mer da enn nå..

Skulle tro de hadde ok utstyr på Riksen.

Nå er jo ikke dette en ul man får for å se så mye, er bare for å konstantere hjerteslag, kanskje man hadde sett mer om de tok seg tid.

Spiller uansett ingen rolle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at de vokser i rykk og napp, men skulle jo ikke trodd det var så stor forskjell på tre dager. Jeg tok tidlig ul pga at hun skulle måle hvor langt jeg var på vei jeg da, så kanskje det kan være grunnen til at vi så mer? Fikk ihvertfall med et bilde av nurket, og der ser vi både munn, nese og øyne :-)

Spennende er det uansett, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...