Gå til innhold

Jeg er mer surmaga enn vanlig om dagen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det går faktisk an.

Jeg er sliten, døgnvill, spyferdig, blakk, frustrert og søvnløs.

Jeg bekymrer meg for mye.

Akkurat nå skulle jeg gjerne sovet, men neida. Blink våken og jævlig vondt i ryggen. Mine venner paracet og ibux jobber med saken, men foreløpig hjelper det ikke så jævlig mye.

Jeg gleder meg til julemaset er over. Jeg hadde masse koselige planer med ungene nå i desember, men vi har vært sjuke på skift hele gjengen. Førjulskosen er blitt redusert til spybøtte og Disneykanalen.

Husets herre hjelper et familiemedlem, og er ute av huset fra 9 om morran til 9 om kvelden - og nei, det er ikke noe han kan sløyfe. Når han kommer hjem er han så utkjørt og har så vondt - gammel skade - at han ikke orker annet enn å stupe i seng.

Så her sitter - og iblant ligger og spyr - jeg, med 4 mnd gamle Nurka som kjeder vettet av seg. Svigermor har vært en engel og tatt med seg Trassballen hjem fra barnehagen den siste uka, og Minifjortisen er feberhet og hoster seg våken samme hvor mye hostesaft hun kveller i seg.

Huset ser ikke ut, jeg ligger laaangt etter med husarbeid. Hybelbøflene formerer seg i et imponerende tempo og klesvasken hoper seg opp (både møkkete og ren, for etter en vask er det ingen som orker å brette noe særlig).

Vi er altså en sørgelig forsamling om dagen.

In the words of Bart Simpson;

"I didn't think it was physically possible, but this sucks AND blows!"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, ser ut som om du har nok om dagene...

Vond rygg vet jeg alt om, prolaps og dønn nedslitt skive (kan selvfølgelig ikke opereres, forrige gang jeg hadde prolaps ble jeg operert...). Ikke verdens beste økonomi, men gaver til ungene, og en skikkelig julemiddag blir det uansett. To faktisk, en for meg og samboer på julaften, og en når ungene kommer neste onsdag for å feire jul/nyttår:) Julemat er jo ikke dyrt, og heldigvis er vi så barnslige at vi helst drikker brus til maten, drar seg til når en skal ha øl/aquevit/dyr vin/cognac osv...

Blir ikke rare julevaska her heller i år, ryggen går bare ikke med på det, men får skuffe unna det verste, så blir det jul uansett:)

Håper du kommer deg fort fra spysjuka, har heldigvis sluppet unna hittil, spy er det jævligste som finnes, tar vanlig influensa i en måned hvis jeg bare kan slippe en dag med spying....

Ha en fin jul da:)

PS Sitatet fra Bart er jo genialt da;)

Skrevet

Takk for sympati! ;o)

Mæri krissmess til deg og dine!

Skrevet

Neiognei!

Detta var jaggu deprimerende lesing. Måtte alskens god karma sette alle kluter til å få røska opp litt sånn nå et par dager før jul.

Sympati sendes i ekspressfart gjennom de h....s kuldegradene fra andre sia ta by'n.

Hold ut og jeg får si som en tidligere kompis alltid sa som "trøst":

"Tomorrow is another day"... stusselig kanskje, men sant.

Om en stund kan du kanskje ha et helt nytt syn på tilværelsen og visdomsordet for dagen kan være udelt positivt:

"Hvorfor være inne når alt håp er ute".

Skrevet

Uffda! Bare sånn for å være litt klissete for en gangs skyld, så sender jeg en stoooor trøsteklem! :-) Ikke at det hjelper noe videre så klart, men jeg synes fryktelig synd i deg i hvertfall og har full forståelse for at du når et punkt der det føles nødvendig å sitere Bart Simpson.

Masse god bedring til dere alle, og håper du sover søtt akkurat nå i det minste.

Skrevet

Tusen takk, jenter! Aaww! *lettrørt*

Det er aller verst når jeg ikke får brukt natta til å sove, da blir jeg ei skikkelig sytræv.

Idag har jeg fått sove to lurer sammen med Nurka, det trengtes! Minifjortisen har vært en skikkelig engel og hjulpet meg med smårydding her, ser litt lysere på ting nå ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...