Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 Jeg er helt sjokkkert, hvordan kan dere helt ukritisk bite på og tilby dere å bidra på den måten?? Det er alltid to sider av en sak og dere kjenner bare brøkdeler av den ene.. Har selv sittet i deep shit for noen år tilbake, men man har det aldri så ille at man ikke oppsøker hjelp, for den finnes, når det trengs.. Nei vet du, jeg håper dere blir skikkelig lurt, OG at dette er svindel.. da kanskje dere lærer...... I mens sitter det faktisk mange rundt omkring som VIRKELIG sliter, men som hvertfall ikke ville lagt det ut på et slikt forum fremfor å gå og få hjelp.. Håper noen tipser barnevernet, for slike mennesker burde ikke få oppdra barn.. og enda sette flere til verden???
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Burde man ikke få oppdra barn fordi man er fattig på penger????
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 joooo... men prioriterinegr da for f... fabler om konserter osv.. har ikke vært på det selv med mine i år jeg, det er da ingen selvfølge.. og 70% av det mannen forventet å tjene, hallo, det utgjør jo ingenting.. de er rævkjørte uansett om han består eller ikke jo..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Selv om man er fattig så har man selvsagt drømmer for barna sine og drømmene blir kanskje forsterket når man vet at man ikke kan, man har ikke sjangs og man har ikke råd. En konsert er kanskje det man drømmer om, men til og med det blir med drømmen... Jeg ver hvordan det er å være fattig og alle drømmer blir så mye større, så mye sterkere og alt for uoppnåeling når man vet at man ikke strekker til. Det er slitsomt og det er trist. Trist når man ikke har noen ting til overs og man kun har drømmer som kanskje en dag blir til virkelighet.....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 ja det vet da vel jeg også, mener bare at man må være litt mer realist..
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Hvorfor skal ikke den fattige kunne drømme og ha sine drømmer, ha noe å hige ettter og et mål? Er det noe som kun den bemidlende kan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå