Gå til innhold

Hva tror dere om dette? Søstre som faller for feil menn... pga far?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er 4 søstre... vil si vi er pene/søte hele gjengen, og gode mennesker. Vil ikke andre vondt, og gjør vårt ytterste for å hjelpe andre. (For mye til tider)

Vokste opp med en far som ikke er helt god (her snakker vi psykopatiske trekk). Han behandlet mamma som et dyr, og vi døtrene fikk alltid høre om den sønnen han aldri fikk, og at vi "kvinnfolk" ikke kunne noenting, og ville aldri være verdt tiden hans eller andres...

2 av oss giftet oss tidlig, men ble forlatt begge to. Hun yngste har vært i 2 voldelige forhold. Ellers finner vi oss tydligvis menn som behandler oss dårlig... ikke hjelpsomme, egoistiske, har liten medfølelse.

Vi kom plutselig i snakk på dette en dag, at dette kan da umulig være tilfeldig...

Jeg har iallefall begynt å lære litt, etter å ha opplevd både det ene og det andre, at jeg må sette meg først selv innimellom... ikke bare tenke på andre, og la meg selv bli behandlet dårlig... men er jammen ikke lett....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå hørtes det med at vi er pene/søte, veldig teit ut, men ble litt for ivrig så glemte å skrive resten av setningen. Altså, vi må ikke ta imot de ingen andre vil ha da for å si det sånn.. Ingen burugler som blir sittende igjen med skrotet, men likevel ender det likevel sånn...

HI

Skrevet

Det triste er at man søker til det kjente, uansett hva det medfører.

Skrevet

Det er dessverre helt etter boka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...