Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Kjæresten min skriver ALDRI noe på status oppdateringen sin, synes det er litt snålt, kanskje skriver avogtil på bursdagen hans eller noe.. :/
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Jeg skriver sjeldent på min da jeg har lite å melde. Kunne jo for all del fortalt hva jeg hadde til middag, og andre ubetydelige begivenheter den dagen, men hvorfor skal jeg det? Har jeg noe spesielt å melde eller spørre om, så er det jo greit å slenge en oppdatering. Men bruker den ikke som dagbok, psykolog, eller klagemur.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jeg skriver aldri noe. DVs kanskje en status i året eller hver gang jeg får et barn eller noe. Grunnen er at jeg betviler sterkt at noen har interesse av det jeg skriver. Mannen min oppdateren kanskje en gang pr mnd, men han er bare innom annenhver uke også da. De færreste oppdaterer statusen på min side. Kanskje fordi jeg er "gammel". 29 år..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Jeg skriver aldri.....rett og slett fordi jeg får helt fnatt av andre folk som "deler alt" med folk i disse statusoppdateringene sine, eks. "Jeg er hjemme, ser på TV, endelig helg, åå..som jeg kjeder meg på jobben etc" Noen av mine "venner" på facebook har jo ikke et privatliv. Legger ut ALT ...... patetisk og harry!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Jeg kan godt skrive tre oppdateringer om dagen, men så kan det gå en uke før neste gang. Jeg er av den oppfatingen at dersom noen er interessert i det jeg skriver, så velger de å ha med på facebook. Dersom noen er lei av mine statuser, så skjuler de meg, eventuet sletter meg. Det gjør i alle fall jeg. Det er så enkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå