Gå til innhold

gutt ble til jente


line3mann

Anbefalte innlegg

Hei er det noen her inne som har fått beskjed om at de venter en gutt på ultralyd og de har vist både tiss og ballesteiner og så har man fått påvist en jente senere eller ved fødsel. Har dere da sett det selv at det så ut som en gutte tiss:).

 

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Sist gang var legene ganske sikre på at vi skulle ha en liten frøken... På hele 3 ultralyder var det ei lita jente i magen, og jeg var klar til å få min datter nr.2, men når den lille kom ut hadde det nok skjedd ett lite kjønnskifte på veien for jenta hadde tut å blitt til gutt :) Denne gangen sier de at det er en gutt, men vi får bare vente å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed i uke 16 at det kanskje var gutt, men at det ikke var helt sikkert. Vi så tydelig en liten tut, men ingen testikler, og det er ofte det som gjør at de sikkert kan si det er gutt.

Vi har jente fra før, så innstilte oss på gutt, men på UL i uke 19 var det helt tydelig at det var jente med 3 streker. Altså var det bare kjønnsleppene som stakk litt ut som gjorde at jm trodde det kanskje var gutt.

Syns absolutt ikke det gjorde noe jeg da, for har så mange kjoler og kåper til eldstejenta, og mye vi aldri rakk å bruke som fortsatt har lappen på, så da får vi brukt det en gang til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...