Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Leste innlegget om henne som hadde hatt en ons i helga og som blåste det opp til at det var noe spesielt. Nå har ikke jeg hatt så mange ons, men er det ikke alltid slik at de sier fine ting osv, uten at de legger noe i det???
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Mine onser har ihvertfall gitt komplimenter og vært høflige og snille....ellers hadde det nok ikke blitt noe:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Standard ons: Man er full. Spesielt ons: Man er ikke full. Man får et tlf.nr. etterpå. Han ser deg i øynene:)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Hehe, da er dine opplevelser anderledes enn mine 22:41. den gangen jeg var ung og fri kunne jeg godt ha en en vanlig ons uten å være full og bli sett i øynene.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Standard: Møtes på byen, drar hjem sammen, knuller, sover, drar hjem. Spesielt: Møtes på byen, drar hjem, har sex, koser og stryker, prater og utveksler telefonnummer, ingen vil at den andre skal dra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå