Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Barnet skal egentlig være med bf jule helgen. Bf er ikke til å stole på, da han flere ganger har droppet samvær, uten å gi noen som helst beskjed om det. Planen min er å reise på tur på onsdag (siden barnet da skulle til far), nå vurderer jeg å ta barnet med meg når jeg reiser. Har prøvd å kontakte bf i en uke, får ikke svar når jeg ringer, svarer heller ikke på mld. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 OMG, om avtalen er at faren skal ha barnet i jula kan du ikke reise avgårde med barnet! Det slår bare negativt tilbake på deg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Han vil bruke det på deg i seinare tid dersom det skulle bli noko tull.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Skal jeg bare utsette reisen min jeg da, tilfelle bf dukker opp? Er så dritt lei av å sitte på vent, tilfelle han finner ut at han skal ha samvær. HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Avtale er avtale og bryter du den blir den brukt mot deg. Bryter han må du notere det og legge det fram dersom det blir storkonflikt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ja, avtale er en avtale. Men hvorfor kan samværs foreldre bryte avtaler så mye som de vil,uten at det betyr noe? Om den med hovedomsorgen bryter en avtale, så kan det få konsekvenser? BF skulle etter avtale, informert meg i dag, ang julehelgen. Noe han ikke har gjort. HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Jeg hadde sendt sms, email og lagt ett brev i postkassa hans der jeg hadde spurt hva som skjer og skrevet at hvis han ikke har hentet sønnen på onsdag så tar du med deg sønnen på tur på torsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå