Gå til innhold

Hva betyr dette?Ang en fyr jeg traff....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr på nett for ca 2 mnd siden,vi pratet endel via nett og mld på tlf.Vi traff hverandre en gang over en kopp kaffe,og begge var sånn litt intr i å se hvor dette endte.

Men så dabbet det av på kontakten fra hans side,og da dabbet det naturlig nok av fra min side også..

De siste mlid jeg fikk ar spm om jeg giddet å kjøre han og kompisene til byn,og han var ganske opptatt av om jeg hadde en singel venninne til kompisen hans (som var 10 år yngre enn han,meg og alle mine venner) noe jeg ikke hadde..Så var det helt stille..

Frem til i dag,da fikk jeg en mld der han spør hvordan det går..Så,jeg funderer på om han er ute etter et enkelt knull,eller hva?

Og jeg vet dere ikke kan vite,men jeg trenger å ha noen å fundere med;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, dette var vanskelig. Jeg tenkte først at dere kanskje ikke var interessert i hverandre likevel. Men kan jo hende han har tenkt seg om og funnet ut at han er nysgjerrig på deg? Men også som du sier...så kan han jo være ute etter noe? Det var egentlig ganske rart. Hva har dere skrevet mer?

Skrevet

han virker ikke seriøs kanskje..

men spørs hva du vil da

Skrevet

Jeg tror han er interessert, men vil ikke virke for ivrig..

So just play along om du er interessert.

Skrevet

Jeg fikk mld i formiddag,og har ikke svart før nå i kveld.Da skrev jeg bare:Heisann..Her går det bare bra..Med deg?

Svarte han egentlig mest fordi jeg er nysgjerrig på hva han vil..

HI

Skrevet

22.50, jeg er enig med deg. Hvis du er interessert i han så er det jo greit å skrive litt med han. Er jo vanskelig å si hva han vil bare med å lese det du har skrevet. Men nå har du jo en mulighet til å finne ut av det. Fikk du svar??

Skrevet

Haha, om en jeg hadde vært på dealern med skulle hatt meg til å være privatsjåføren hans og skulle ha meg til å "gi" venninnene mine til hans kamerater hadde jeg ganske enkelt slettet nr hans og sluttet å svare. Det går ikke an...

Skrevet

Nja... det kan være en tålmodighetsprøve slikt, men samtidig kan det være bra at han ikke kaster seg inn i et forhold for tidlig.

Skrevet

Sitter med 4 menn rundt meg nå, og alt de sa (omtrent i kor): Han er ikke interessert!!

Han vil gjerne ha deg som backup kanskje, men thats it...

Skrevet

Stol på magefølelsen din. Føler du at alt er rett og du har en god selvtillitt med karen samt at du ikke er bessatt av han. Så er det riktig..

Får du en uggen følelse og blir besatt av tanken på hva vil han? Og du klarer ikke riste av seg en litt dårlig selvtillitt og du føler at du må oppføre deg på en spesiell måte foran han.. Da er det galt..

Gjør som du selv vil. kanskje du også bare vil ha et knull?

Høres jo ut som at du ikke stoler på han ettersom du spør her inne på den måten der..

Stol på egen dømmekraft, går du på en smell, så lærer du av den. Kan ikke lære av alle andres feil..

Jeg hoppa til sengs med en kar første daten uten å ha pratet noe særlig med han og vi knulla som kaniner i neon uker.. Nå er vi gift med 2 barn..

Skrevet

Næh,har ikke helt troen på han:-)Har ikke engang tenkt på han på lenge,ble bare litt overrasket av den mld i dag:)

Og jeg nekter å ta han seriøs,om han vil noe mer,gir han vel ikke opp med en gang?

Må innrømme at jeg ikke er så dreven i dette,har bare vært i to lange forhold tidligere.Og er nå blitt 30:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...