Magia Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Kan lillegutten min på 10 mnd få ribbe, pølse og alt som hører med til jul, eller blir det for mye salt? Han har så lyst til å spise det samme som oss hele tiden, og ser for meg at kveldsgrøten hans blir stusslig når vi sitter mange rundt bordet med annen mat..
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Da mine var så små, fikk de potet, grønnsaker og bittelitt pølse for smaken.Lagde egen saus til dem, da ribbefett blir litt vel fett
Pippippen Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Ville nok vært litt forsiktig med ribbe, da det er litt vanskelig å tygge, for så små. Men ellers kan et 10 mnd barn spise både potet og saus, medisterpølse/kake, grønnsaker og alt annet. masse gode smaker for en liten kraban :-)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Min har rundet 11 måneder, og vil bare ha vår mat. Har gitt opp å gi middagsgalss eller lage eget til han. Så han får smake. Det er litt begrenset hvor mye middag han spiser. Men, prøver å gi mest av tilbehøret, og ikke så mye salt mat.
Magia Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 Selv om det er salt i julepølse og medisterkaker? Og vi salter jo ribba rimelig kraftig, og sjyen blir jo da veldig salt. Kan han spise saus med sjyen for det? Takk for svar alle sammen Fryktet at jeg skulle få stygge svar. Ble litt skremt av hun som ble slaktet for å ha spurt om babyen kunne spise pinnekjøtt.. Hehe
Pippippen Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Ville nok droppet salt sky ja, ev laget litt annen saus til barnet. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå