Gå til innhold

Skal jeg dempe mitt forhold til stebarn pga deres mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun grøsser bare navnet mitt blir nevnt.

Jeg har et kjempegodt forhold til mine stebarn, vi snakker om alt mulig å er ærlig å åpen mot hverandre. De vet jeg er en som tenker på deres beste å derfor tørr de snakke om enkelte ting med meg.

Men, deres mor liker meg absolutt ikke. Er det liksom meningen at jeg skal ta hensyn til henne nå da? Å ikke være den stemoren jeg mener hennes barn fortjener? Av å til tror jeg hun ville likt om barna hadde hatet meg, å den skjønner jeg ikke! Hun bør da være sjeleglad jeg har så godt forhold til dem. Finner min x en stemor til barna vår som har likt forhold som jeg har til mine stebarn blir jeg så utrolig glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du hadde nok blitt veldig glad om en annen hadde fått det som virker som et nærmere forhold til ungene dine enn det du har. Det får du meg nok til å tro på... Synes synd på mora jeg, og det er faktisk ikke noe i veien for å ta hensyn til henne også.

Skrevet

22:02; hun skriver da ikke at hun har et nærmere forhold til stebarna enn moren har??? Hun sier at de har et kjempegodt forhold.

Synes du skal fortsette å ha et bra forhold til stebarna jeg HI. Det er dem det går utover hvis du også skal begynne og grøsse hver gang morens navn blir nevnt.

Skrevet

For et idiotisk svar du har fått her tidligere.

Jeg hadde opprettholdt det fantastiske forholdet du har til dine stebarn - og brydd meg fint lite om hun var sjalu.

Om du ønsker et nærere vennskap med henne kan du jo alltids invitere henne på en kopp te. Barna har jo godt av å se dere sammen.

Men å dempe ditt forhold til stebarn - aldri. Hvorfor skal de lide av at en person ikke kan takle sin følelser på en moden måte.

Hadde jeg ikke likt mine barns stemor hadde jeg heller svelget den kamelen - for barnas skyld.

Skrevet

Er det så jævlig vanskelig for dere her inne å svare uten å slenge dritt om tidligere svar eller? Forbanna idiot. Konsentrer deg om deg sjøl og ditt eget svar du.

Skrevet

Men herregud 22.02 ?

Synd på morra ? Hvorfor det? Fordi de kommer godt overens?

Jeg synes det er kjempepositivt at de kommer overens ellers så hadde det sikkert vært verre.

Kanskje biomor skal ta seg selv litt i nakken og kanskje bli kjent med stemor for den personen hun er, Og ikke hate henne fordi hun er exen sin nye kjæreste.

Skrevet

Jeg synes du skal fortsette slik du oppfører deg nå! Dine stebarn er heldige som har deg som stemor! Jeg kan forstå at mammaen kan bli sjalu på deg, men likevel må hun jo være glad for at pappas nye kjæreste bryr seg om barne, gjør det beste for dem og får dem til å trives! Ikke alle som er så heldige :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...