Gå til innhold

nyttårs raketter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, da har det startet å smelle rundt ørene mine! Den fordømte naboen vår har nok en gang dratt i gang med rakettene sine, en evighet før det trengs! Her ligger jeg med feber, og samboeren stakar med migrene delux! Må da gå ann å holde seg til vetuge tidsrom med den smellingen?!

Blir så frustrert, tok opp dette med han i fjord og starten av året nå også, at vi hadde satt pris på det om han klarte å vente, og JAAAADA, det var ikke noe problem, han viste ikke at han hadde forstyrret noen, og i år skulle han hvertfall holde seg til 24! For noe sprøyt!

Er det lovlig å fyre opp raketter nå, eller kan vi ringe politi? Er ikke bare vi to som reagerer altså, vi bor i et nabolag med mye småbarn, ble nettopp ringt opp av hun i nabohuset, der har minste ungen våknet igjen, etter 1 time søvn bare, og får ikke sove igjen pga smellene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Private har ikke lov å sende opp fyrverkeri nå.

Dere kan gjerne ringe politiet, men ikke sikkert de har kapasitet til å ta seg en tur til han. Men kanskje de kan ta en telefon til han?

Skrevet

Takk for svar! Er vel bedre å ringe enn å ikke gjøre noe som helst med saken tror nå jeg.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...