Mockanin Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Vi har kjøpt en rødvinsflaske til dem hver. Kjenner dem såpass godt at vi vet at ingen av dem har problemer med alkohol og vet også at dem liker rødvin.
-trollemor- Skrevet 21. desember 2010 #3 Skrevet 21. desember 2010 jeg kjøpte en gave til barnehagen, da jeg så at de har behov for nye bøker. En av de ansatte hadde tatt med bøker hjemmefra...
ormeynglet Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 Vi har barn på 4 avdelinger, så vi har bare kjøpt en stor pose twist og skrevet et fint julekort til hver avdeling. Littegrann førjulskos på spiserommet før jul. Hadde blitt alt for dyrt skulle vi ha kjøpt til hver enkelt ansatt. Syns egentlig det er veldig greit å gjøre det på denne måten.
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Jeg kjøpte en pose med god kaffe og en pose med cognac-kuler til alle. Pakket dette inn i cellofan, og skrev en hyggelig hilsen.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Har laget noen stearinlys, dvs strøkte på noen englemotiver på ferdige lys. Men er litt usikker på om jeg kan gi det til ped.lederen, som er mann... Føler det er litt typisk jenteting... I fjor ga jeg bare en pose konfekt..
Lilleleen Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 Det er jo julepynt, så er bare å gi tenker jeg ) Så lenge ikke lysene er rosa da ;o)
elskerlivet Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 Har hvert år gitt en gave.. -Stor kaffekopp og en god pose nykverna kaffe -Lykt med lys inni -Vinflaske -konfekt -blomst -hjemmestrikka nisse
Nå da? Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 Vi har gitt hjemmestrikkede ullsokker til hver av de voksne på vår avdeling og konfekt til hele gjengen på huset.
juli3 Skrevet 21. desember 2010 #11 Skrevet 21. desember 2010 jeg har kjøpt ullsokker og body lotion. tenkte først på vin, men den ene er gravid og en annen drikker ikke alkohol. så da gikk jeg for noe annet. skreiv en personlig hilsen på kortet til alle.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. desember 2010 #12 Skrevet 21. desember 2010 Kjøpte en stor after eight og la ved et julekort med en hilsen inni. Ga en til hver av ungenes avdeling.
Mom2Two Skrevet 21. desember 2010 #13 Skrevet 21. desember 2010 3 som jobber på jenta vår sin avdeling, og vi ga hver av de: gavekort på kino, en en eske melkesjokoladehjerter og et personlig kort.
SnekkerPelle Skrevet 21. desember 2010 #14 Skrevet 21. desember 2010 Fire ansatte som fikk hver sin tulipanbukett og flaxlodd.
*Rutletutt* Skrevet 22. desember 2010 #15 Skrevet 22. desember 2010 Vi var utenlands i begynnelsen av desmeber, så kjøte en stor pakke med sjokolade (sånn med mange små Milky-way, Japp, Snickers ol i Twist-strl.) til deling på avdelingen. I fjor kjøpte jeg en julegavepose og puttet den full i jule-te, julenøtteblanding, sjokolade, marsipan, et duftlys og noen julekaker. Det ble satt stor pris på - så hadde de masse godt på pauserommet;-)
Hildrandedu Skrevet 22. desember 2010 #16 Skrevet 22. desember 2010 Iår ga vi en spekepølse (sånn hel pølse) til hver. Synes det er veldig greit med gaver som kan spises/drikkes/brukes opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå