Gå til innhold

Egypt i beg. av april?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har vært i Egypt i begynnelsen av april? Er det "varmt nok" da? Ser bassengene varmes opp på vinteren, det vil vel si at de ikke varmes opp i april? Er det varmt nok til å varme opp vannet av sola så tidlig da?

 

*lengter etter varme*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter*

 

Fortsatt klar for ferie :)

 

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jada, vi var i Sharm i jula i fjor og det var varmt og godt på dagene, vi badet en del i havet, og det var ikke noe problem, bassengene på hotellet var derimot for kalde for meg...sambo var uti noen ganger...men jeg tror de hadde et barnebasseng som var oppvarmet...det var derimot kaldt på kvelden, så vi frös en del siden vi ikke hadde pakket nok "varme" klär...sitte på restaurant i kjole og fryse var ikke så morsomt nei hehe...men i april burde det definitivt väre mye varmere, så reis i vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...