jentebanden Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Er det noen som har vært i Egypt i begynnelsen av april? Er det "varmt nok" da? Ser bassengene varmes opp på vinteren, det vil vel si at de ikke varmes opp i april? Er det varmt nok til å varme opp vannet av sola så tidlig da? *lengter etter varme*
jentebanden Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 27. desember 2010 *dytter* Fortsatt klar for ferie
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Jada, vi var i Sharm i jula i fjor og det var varmt og godt på dagene, vi badet en del i havet, og det var ikke noe problem, bassengene på hotellet var derimot for kalde for meg...sambo var uti noen ganger...men jeg tror de hadde et barnebasseng som var oppvarmet...det var derimot kaldt på kvelden, så vi frös en del siden vi ikke hadde pakket nok "varme" klär...sitte på restaurant i kjole og fryse var ikke så morsomt nei hehe...men i april burde det definitivt väre mye varmere, så reis i vei!
hamsterpia Skrevet 28. desember 2010 #4 Skrevet 28. desember 2010 http://www.travelmarket.no/Egypt/EG/klima-vaer.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå