Gå til innhold

Dere med astmabarn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om gutten min kan ha det..

Han hoster døgnet rundt i forbindelse med forkjølelser og lenge etter at alle de andre forkjølelsessymptomer er forsvunnet. Så lurer på pm han kan ha infeksjonsutløst astma. Han ahr kun hoste som symptom igrunn, ikke annet pustebesvær eller piping. Hvilke medisiner er bra på å "ta" hoste? Har prøvd Bricanyl, Bronkyl og Ventoline uten veldig effekt.....

Også lurte jeg på en ting til, har noen her prøvd alternativ behandling på barn med astma? Har hørt akupunktur skal være bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er astma skal ikke barna ha hostemedisin, men astmamedisin.

mini her går på ventolin og flutide

Skrevet

Ventoline og flutide her også, må ta de begge to. Når det er som verst for han forstøver opptil 3 ganger om dagen.

Skrevet

Lille hadde infeksjonsutløyst astma då ho var yngre. Det begynte med hosting og "tett" pust (surkling, litt piping) i forbindelse med rs-virus då ho var 6 veker gamal. Etter å ha hosta seg gjennom nesten eit år (verst om natta og morgonen), fekk ho endeleg medisin ved 11 mnd; ventoline og flutide.

Astmalegen høyrde ikkje noko spesielt på lungene til lille då vi var der (sikkert den einaste dagen i heile sitt liv ho ikkje hadde hosta), men vi fekk likevel medisin pga sjukehistorien. Beskjeden var å begynne med medisin neste gong symptomene oppstod, og så sjå korleis effekten var. Om det hjelper med astmamedisin er astmadiagnosen visstnok klar. For astmamedisin vil ikkje hjelpe om det er noko anna som er problemet.

I løpet av eit par veker merka vi god bedring. Vi fulgte nedtrappingsskjema etter kvar forkjølelse (som no varte berre 1-2 veker i staden for 1-2 månader!), men ho måtte gå på forebyggande dose heile året for å unngå tilbakefall.

Ved 2 1/2 år klarte vi "plutseleg" å få ho av medisinen, og no har ho vore utan i over eit halvt år. Ser at forkjølelse/hoste sitter i ganske lenge, men ho virkar ikkje plaga slik som ho var før, så eg tenker ho har vokst det heilt av seg no :o)

Skrevet

Jeg har en treåring med astma. Hun hoster først tørrhoste som ender som slimhoste, spesielt etter stor aktivitet eller ved kulde. Ventoline har aldri hatt noen effekt på henne ved en hostekule. Men flutide fungerer veldig godt som forebyggende medisin. Ta kontakt med legen, barn har ofte atypiske sympt ved astma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...