Gå til innhold

Hvor mange middagsbesøk blir det for dere i romjula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det julaften med svigers og besteforeldre til mannen, visstnok middag 1. juledag med de samme + resten av slekten på samboers side, middag hos mine foreldre 2. juledag og som det ikke var nok, blir det middag med mine foreldre nyttårsaften!

Hehe, blir jo maraton dette!:) Kunne godt tenkt meg å få et pusterom dagen etter julaften før vi hiver innpå god og tung mat igjen:)

Flere som har det slik i jula?:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira er rød på nesen ♥
Skrevet

Vi får en rolig jul pga jobben. Jeg jobber til kl 16 nesten hver dag, og mannen min er så heldig at han har kveldsvakt fra kl 15 den uken. Så vi ser hverandre knapt mellom 2.juledag og nyttårsaften.

Derfor blir det kun julaften og frokost 1.dag vi har planer.

Skrevet

Så dere har mer enn nok å gjøre på da:)

Er jo deilig å få ferdig middag, men man blir jo så lei tilslutt!:)

Jaja, godt det er bare engang i året;)

Skrevet

5, 6 hvis vi regner med nyttår.. Her begynner "maratonet" lille julaften og varer til og med 2. juledag. Tar enn puste pause før vi skal i selskp igjen 30. og ha middagsgjester 31. Noen som sa det var lett med skilte foreldre..

Skrevet

Vi skal bort på formiddagen på julaften før vi får besøk på kvelden. Så bort til sen frokost på 1.dag og bort på middag 2. og 4. dag. På nyttårsaften er det feiring med middag, men ikke med familie. Så er det bursdagsfeiring 2.januar, så vi skal bort noen ganger i løpet av jule- nyttårsferien vi også... Jeg har vært inne på å invitere noen venner det er lenge siden vi har sett en dag på lunsj, men har kommet frem til at det får vi ta litt ut på nyåret, for det er greit å ha noen dager i jula uten besøksplaner.

Skrevet

Julegrøt med mandel lillejulaften hos mine foreldre, og så til mine foreldre igjen 2. juledag, til en venninne 3. juledag og deretter nyttårsaften hos mine foreldre (igjen). I tillegg skal vi ut og spise med svigers en av dagene (de har ørten hunder og foretrekker å spandere middag på oss på restaurant). Huff....blir travelt dette her...men koselig også da .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...