Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Hater å strikke... Andre forslag?
Monajenten Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 - Pakk inn julegaver - Rydd i boden (eller i resten av huset som jeg må gjøre;-)) - Pynt til jul - Lag konfekt eller bak julekaker - Mal et bilde - Lage scrappemerkelapper til julegavene - Rydd i kjøleskapet - Lag en god kvelds - Skriv et koselig julebrev til en du ikke har snakket med på lenge - Organiser bildemappene på pc´en og brenn dem på cd´er Phuh, kommer ikke på mer.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 For et deilig svar Monajenten! Takk! Kanskje jeg skal orke? Eller så skal jeg bare sitte her å nyte at mann og barn har reist på juleferie tidlig og jeg bare har meg selv å slite med i et par dager? Det er kanskje ikke så dumt å kjede seg litt av og til, når man har sjangsen? HI
Monajenten Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Det måtte du jo ta med i hovedinnlegget da! Da hadde jeg definitivt tatt meg en øl, danset på bordet (nesten;-)) og latt alt det andre ligge til imorgen, hehe;-) Det høres ut som en drøm å bare kose seg (slite? :-o) alene i et par dager! Luksus! NYYYYT dagene før det blir fullt liv igjen, så får jeg heller rydde litt ekstra, haha:-D
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Åh, nå ble jeg driiiiiiiitmisunnelig!! Finn fram vinen, gode tøfler, god snacks og en god film! Nyyyyt det!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 It's done! Og jeg koooser meg, men det er jo kjedelig daaa... Nei,nei,nei jeg skal bare nyyte! Ikke vær misunnelig, det blir sikkert din tur snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå