Gå til innhold

Hvor er paradis på jord? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å reise. Hvor skal jeg dra?

Ønsker fred og ro , men muligheter for noe sosialt

Hvite strender og deilig vann

varmt klima

billig å leve

Så, hvor finner jeg himmelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

thailand, bali, mauritius, hawaii....

Skrevet

hawaii of maur utgår pga for dyrt å være der.

Bali har jeg tenkt på ja, ikke sjekket prisnivået der men? I

Og Thailand.. Ja, men trenger forslag :) Vet at enkelte plasser i thailand er mest party party osv. Er ikke godt nok kjent til å finne "paradis"

Men takker for svar :) Flere?

Skrevet

Østkysten av Afrika. Mauritius er ikke dyrt (bare når man reiser dit fra norge og bor på hotellene som er svinedyre, det å leie hus feks er ikke dyrt), mange fine steder i Thailand, prøv å google litt. Noe som heter Koh Samet som visstnok er veldig fint. Indonesia generelt, Malaysia, Mexico, Karibien, Sør-Amerika, Florida (Key West eller vestkysten...)

Skrevet

øya Roatan utenfor Honduras - google på bilder, så ser du.

Eller Belize, et lite land sør for mexico, tidligere britisk koloni, så alle snakker engelsk. Massevis av fine palmeøyer, ingen biler (på øyene), alle ser ut som bob marley og alt er i slow motion - dessuten ligger verdens nest største korallrev (nest etter australia) noen hunder meter ut i havet. Du har alt fra små private avsidesliggende hytter, til party-steder. Har vært der to ganger, det er PARADIS - jepp!!!

Skrevet

Paradis ligger i Bergen. Helt sant.

Skrevet

Det er ikke paradis på JORD, men paradiset er på den andre siden. Men dit kommer man ikke før man dør :)

Ellers vil jeg anbefale Hua Hin i Thailand. Deeeilig og ikke noe party party ;)

Skrevet

Jo, helt konkret ligger Paradis i Bergen. Det er et geografisk sted. Finner det sikkert på Google.

Skrevet

herregud da, 19:52, vi har tatt poenget, alle vet jo at en bydel i bergen heter paradis. Ta deg en marsipangris og legg på røret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...