Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jeg skal ut å reise. Hvor skal jeg dra? Ønsker fred og ro , men muligheter for noe sosialt Hvite strender og deilig vann varmt klima billig å leve Så, hvor finner jeg himmelen?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 thailand, bali, mauritius, hawaii....
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 hawaii of maur utgår pga for dyrt å være der. Bali har jeg tenkt på ja, ikke sjekket prisnivået der men? I Og Thailand.. Ja, men trenger forslag Vet at enkelte plasser i thailand er mest party party osv. Er ikke godt nok kjent til å finne "paradis" Men takker for svar Flere?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Østkysten av Afrika. Mauritius er ikke dyrt (bare når man reiser dit fra norge og bor på hotellene som er svinedyre, det å leie hus feks er ikke dyrt), mange fine steder i Thailand, prøv å google litt. Noe som heter Koh Samet som visstnok er veldig fint. Indonesia generelt, Malaysia, Mexico, Karibien, Sør-Amerika, Florida (Key West eller vestkysten...)
Papegøyeblomst Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 øya Roatan utenfor Honduras - google på bilder, så ser du. Eller Belize, et lite land sør for mexico, tidligere britisk koloni, så alle snakker engelsk. Massevis av fine palmeøyer, ingen biler (på øyene), alle ser ut som bob marley og alt er i slow motion - dessuten ligger verdens nest største korallrev (nest etter australia) noen hunder meter ut i havet. Du har alt fra små private avsidesliggende hytter, til party-steder. Har vært der to ganger, det er PARADIS - jepp!!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Paradis ligger i Bergen. Helt sant.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Det er ikke paradis på JORD, men paradiset er på den andre siden. Men dit kommer man ikke før man dør Ellers vil jeg anbefale Hua Hin i Thailand. Deeeilig og ikke noe party party
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #8 Skrevet 20. desember 2010 Jo, helt konkret ligger Paradis i Bergen. Det er et geografisk sted. Finner det sikkert på Google.
Papegøyeblomst Skrevet 20. desember 2010 #9 Skrevet 20. desember 2010 herregud da, 19:52, vi har tatt poenget, alle vet jo at en bydel i bergen heter paradis. Ta deg en marsipangris og legg på røret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå