Gå til innhold

Legen eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 6 år har vært syk siden fredags morgen. Feber, vondt i halsen, nedsatt allmentilstand, hoste, vondt i magen.....I dag har hun ikke feber, men fortsatt vondt i halsen, hoste, er slapp og sover mye. Ikke matlyst, klaget litt på magevondt tidligere i dag. Legesjekk eller se det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo fastlegen stengt for dagen. Jeg ville helt klart gjort det tidligere i dag om jeg var i tvil. Kjedelig å måtte dra på legevakta, der dere uansett mest sansynlig bare får beskjed om å kontakte fastlege i morgen tidlig. Vet ikke helt hva du skal gjøre, men håper jenta di får det bedre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...