Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jenta mi på 6 år har vært syk siden fredags morgen. Feber, vondt i halsen, nedsatt allmentilstand, hoste, vondt i magen.....I dag har hun ikke feber, men fortsatt vondt i halsen, hoste, er slapp og sover mye. Ikke matlyst, klaget litt på magevondt tidligere i dag. Legesjekk eller se det an?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Nå er jo fastlegen stengt for dagen. Jeg ville helt klart gjort det tidligere i dag om jeg var i tvil. Kjedelig å måtte dra på legevakta, der dere uansett mest sansynlig bare får beskjed om å kontakte fastlege i morgen tidlig. Vet ikke helt hva du skal gjøre, men håper jenta di får det bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå