Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Tror jeg skal handle inn i morgen, må bare gjøre ferdig lista først
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Har handlet litt småting hver dag nå de siste ukene, så har ikke mye som må storhandles heldigvis. Tenker jeg tar ting som går raskt ut på dato på onsdag, for da begynner juleferien for mannen min(jeg er hjemmeværende med småfolk) er kjekt å være to voksne på handling når man har et par småbarn som skal være med også. Er håpløs å planlegge langsiktig, så må sikkert handle hver dag det er åpent på matbutikkene, haha.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Jeg handlet en del på fredag. Skal fylle på imorgen eller onsdag. Det som ble glemt + det som er mer ferskvarer. Lurer på hvor jeg skal gjøre det hen da, det er fullt i kjøleskapet, som går nesten til taket og i øleskapet på vaskerommet..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg handlet inn stort i dag, utrolig pes. Må nok inn å handle noen småting jeg har glemt tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå