Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 4 dager til jul og jeg mangler å: Handle gave til mannen Handle penklær til elste (alt er blitt for smått) Handle alt julematen (minus en and som er i fryseren) Handle inn til romjula Lage marsipankonfekt/karameller Rydde og vaske hus (det er sånn vanlig ryddig nå med bøker, papirer og tull i bunker mange steder) Lage det meste av maten og dekke bord til svigers kommer på besøk juleaften Pynte juletreet Sende de siste (noe forsinkede) gaver på posthuset Lage et kostyme til bruk i barnehage Vaske masse klær Pakke inn gaver + handle gavepapir etc. Og sikkert mer som jeg lykkelig glemt Men nå skal jeg sitte meg ned og lese en bok for første gang på aaaalt for lenge og imorgen skal jeg finne tid til årets første langrenntur. I dag er nemlig første dag i juleferien og det er så deilig - tror aldri at jeg har jobbet så mye som denne høst og juleforberedelser er bare kos ;-)
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Julen er jo bare så koselig, og man skal ha tid til å sette seg ned med en god bok og nyte roen Kos deg med god samvittighet! Jeg har også lest ferdig en bok i dag, i ro og fred. Her i huset begynner det meste å falle på plass, men jeg mangler fortsatt: -Vaske gulv -Vaske bad -Handle inn all mat til jul/romjul -Tørke støv og pynte til jul -Kjøpe juletre og pynte det .Kjøpe nissekostyme Men heg er sikker på at det blir jul her også i år Men jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå