Gå til innhold

Ang. testing av graviditet, kan noen lese??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg er gravid, men har ikke fått testet enda. Trodde jeg skulle få testene jeg bestilte fra nett i posten i dag, meeen nei!

Da kommer de i morgen,men jeg klaaarer ikke vente!!

 

Er 3-4 dager over tiden, og dritkvalm!!

 

Hvis jeg kjøper en clearblue nå, vil den slå ut da om jeg er gravid, eller MÅ det være morgenurin?? Har morgenurin i ett beger, men det er fra klokka 8 i morges liksom...!

 

Anyone???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg testet positiv, så testen jeg med clearblue kl.17 og der sto det gravid :o)

Jeg var da ca.4-5 uker på vei :o)

Skrevet

Den vil nok slå ut om du tester i urin som ikke er fra morgenen av også.

Skrevet

Etter ikm trenger det ikke være morgenurin.

 

Lykke til, da :)

Skrevet

Huff...Har så mye nerver at jeg nesten SPREKKER!!!!! Vi har to barn fra før, og det var egentlig perfekt for oss..Men om det viser seg nå at det er en liten til som vil være med i vår familie, må h*n nesten få lov..;) Har ikke samvittighet til å gjøre noe annet enn å beholde ihvertfall! Selvom mannen er veeeeeldig imot en til nå....iaks...Men det går nok bra....Må vi tro;)

 

Jeg bare vet jeg er gravid...men må få det bevist på en test!!!

 

Oppdaterer i kveld!

Skrevet

Jeg testet på kvelden 2 dager etter forventet mens med Clearblue. Jeg var veldig gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...