Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jeg tror jeg er gravid, men har ikke fått testet enda. Trodde jeg skulle få testene jeg bestilte fra nett i posten i dag, meeen nei! Da kommer de i morgen,men jeg klaaarer ikke vente!! Er 3-4 dager over tiden, og dritkvalm!! Hvis jeg kjøper en clearblue nå, vil den slå ut da om jeg er gravid, eller MÅ det være morgenurin?? Har morgenurin i ett beger, men det er fra klokka 8 i morges liksom...! Anyone???
Lilleleen Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Da jeg testet positiv, så testen jeg med clearblue kl.17 og der sto det gravid ) Jeg var da ca.4-5 uker på vei )
Gjest ->>- Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Den vil nok slå ut om du tester i urin som ikke er fra morgenen av også.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Etter ikm trenger det ikke være morgenurin. Lykke til, da
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Huff...Har så mye nerver at jeg nesten SPREKKER!!!!! Vi har to barn fra før, og det var egentlig perfekt for oss..Men om det viser seg nå at det er en liten til som vil være med i vår familie, må h*n nesten få lov.. Har ikke samvittighet til å gjøre noe annet enn å beholde ihvertfall! Selvom mannen er veeeeeldig imot en til nå....iaks...Men det går nok bra....Må vi tro;) Jeg bare vet jeg er gravid...men må få det bevist på en test!!! Oppdaterer i kveld!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Jeg testet på kvelden 2 dager etter forventet mens med Clearblue. Jeg var veldig gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå