Gå til innhold

Så dårlig samvittighet og sint på meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid med vårt 3 barn. Dette er en uplanlagt graviditet og tidspunktet er ikke helt heldig. I tillegg har jeg vært mye dårlig denne gangen- er nå i uke 10. Har derfor tenkt tanken at skulle jeg miste hadde ikke det gjort noe fra eller til. Vi skal ha tre barn, men kanskje senere hadde vært bedre.

Forrige dagen begynte jeg å blø- fikk panikk. Kjente på hele kroppen at dette ikke var ok allikevel og at jeg absolutt vil ha dette barnet som vokser i meg.

Sitter nå og venter på UL og jeg kjenner at jeg er redd for at det har gått galt.

Hvorfor har jeg måtte tenke sånne tanker og måtte det virkelig blod til før jeg skjønte at dette nurket også var like velkommen som de to vi har?

Nå håper jeg bare at alt er i orden der inne og jeg lover å unngå sånne dumme tanker i fremtiden om dette skulle gå bra.

Huff- trengte bare å få luftet dette ut......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kke straff deg selv for dumme tanker.. tenkt er tenkt, og det har ingenting med babyen å gjøre.. Alle kan ha de grusomste tanker i et slitent øyeblikk, man er ikke supermenneske heller.. Det betyr ikke at du er et dårlig menneske fordet!

Gatulerer med den lille:-) Lykke til!!

Skrevet

Huff, håpe alt står bra til og at det ikke var farlig blødning!

Lykke til!

Skrevet

Tanker er nå en gang det de er; kun tanker. Det betyr ikke at du ønsker det. Uansett hva som skjer, så straffes du ikke for onde tanker om det skulle gå galt. Jeg vet hva du går gjennom. Vår tredje var heller ikke planlagt og kom så å si ut av det blå, mange planer måtte utsettes, som medførte forsinkelse i utdanning og muligheten til arbeid for min del.

Håper UL går bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...