Gå til innhold

Mobiltlf i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå behøver jeg litt hjelp til kjøp av julegave :)

Mannen min behøver virkelig ny mobiltelefon da hans synger på siste verset. Har lyst å kjøpe ny til han i julegave, men hvordan skal jeg gjøre dette når han nok vil beholde sitt gamle mobilnr? Jeg må vel da kjøpe en mobiltelefon som ikke er bundet opp mot noen abonnement eller selskap, forutenom det han har abonnement i. Så kan han selv ordne med abonnement i ettertid... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte tlf til min mann i sommer uten at han var med. han fikk da abenoment og alt.. men tlf måtte stå på meg det var kravet dems..

vi er gift så det er ikke noe problem.. du må høre i butikken,.. tror det burde gå fint..

er dyrere og ordne abenoment i ettertid enn å ordne det når du kjøper tlf..

Skrevet

Det er bare å kjøpe en mobil uten abonnement og bindingstid. Ikke noe dyrere det, når man ser alle utgiftene under ett. Da kan han jo bare videreføre abonnementet ved å bruke sitt gamle simkort på den nye telefonen.

Skrevet

Eller gi han et gavekort som gjør at han kan velge den telefonen han ønsker selv 3. juledag.

Jeg hadde klikka hvis min samboer hadde valgt en random telefon i gave til meg ihvertfall. Den hadde nok raskt blitt levert tilbake. Vi har så forskjellig smak:/

Skrevet

Optimus one er en flott tochtelefon. Du får kjøpt den feks på el-kjøp for 1990 kr uten ab og bin

Dette er en mobil som har kommet bra ut i tester!!

God jul

Skrevet

Takk for tips!

Jeg skal innom å se hvilke utvalg de har og til hvilke pris :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...