Gå til innhold

Yes, jeg er gravid!!

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg i går, under nicket lipz, om at jeg skulle ta en test i dag. Er tre dager over tiden i dag, og den var POSITIV!! Dro til legen, og fikk det bekreftet. Så da blir jeg tobarns-mamma om 8 mnd.:) Har en sønn på 21 mnd. Noen flere som venter nr. 2?? Helt sprøtt å være på denne siden igjen. Smugtitta litt på "bli gravid" for en tid tilbake, men orket faktisk ikke lese om alle som tar ørten forskjellige tester i løpet av en mnd, lurer og undrer seg grønn på om de ikke snart blir gravide etc. Jeg vet hvordan det er, for jeg brukte 7 mnd med førstemann, og lå med beina i været for at det skulle feste seg. Men man kan jo bli gal av mindre! Brukte 3 mnd nå, uten noen hjelpemidler som EL-tester, beina i været eller bekymringer hver gang den ikke satt. En annen ting som jeg vil råde førstegangsgravide til; IKKE LES OM ALT SOM KAN VÆRE GALT. Dere kommer til å bli sprø... Koselig å være tilbake, jenter:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142695222-yes-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:D venter selv nr 2. Det blir nærmest akkurat 2 år mellom de :)

- og ja, veldig sant som du sier. Spiren satt på 3. pp, så skal ikke akkurat klage. Men, de 2 første pp gjorde jeg slik som deg med nr. 1, altså lå med bena i været, tempet osv. Så kom eksamensperioden og jeg tenkte ikke på det stort, og da satt spiren ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...