Gå til innhold

Yes, jeg er gravid!!


Guttaboys

Anbefalte innlegg

Jeg skrev et innlegg i går, under nicket lipz, om at jeg skulle ta en test i dag. Er tre dager over tiden i dag, og den var POSITIV!! Dro til legen, og fikk det bekreftet. Så da blir jeg tobarns-mamma om 8 mnd.:) Har en sønn på 21 mnd. Noen flere som venter nr. 2?? Helt sprøtt å være på denne siden igjen. Smugtitta litt på "bli gravid" for en tid tilbake, men orket faktisk ikke lese om alle som tar ørten forskjellige tester i løpet av en mnd, lurer og undrer seg grønn på om de ikke snart blir gravide etc. Jeg vet hvordan det er, for jeg brukte 7 mnd med førstemann, og lå med beina i været for at det skulle feste seg. Men man kan jo bli gal av mindre! Brukte 3 mnd nå, uten noen hjelpemidler som EL-tester, beina i været eller bekymringer hver gang den ikke satt. En annen ting som jeg vil råde førstegangsgravide til; IKKE LES OM ALT SOM KAN VÆRE GALT. Dere kommer til å bli sprø... Koselig å være tilbake, jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratuerer så mye! Jeg venter selv nummer 3, blir kjempe koselig. Helt enig med deg om at man ikke må lese alt, blir sprø av det ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:D venter selv nr 2. Det blir nærmest akkurat 2 år mellom de :)

- og ja, veldig sant som du sier. Spiren satt på 3. pp, så skal ikke akkurat klage. Men, de 2 første pp gjorde jeg slik som deg med nr. 1, altså lå med bena i været, tempet osv. Så kom eksamensperioden og jeg tenkte ikke på det stort, og da satt spiren ;)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...