Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Nei, men blir den negativ så kan det være lurt å teste igjen med morgenurin.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Neida. Men det er en fordel at det er lenge siden du tisset sist. Jeg testet også en dag etter forventet mens, på kvelden. Var kanskje 6-7 timer siden sist jeg var på do. Fikk fullt utslag her, gravid som bare det!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Nei, du trenger ikke det når du er over IKM. Har du testet nå, HI ? )
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 jepp har testet men det kom bare en skyggestrek...:s kjøpte 2 tester så ska teste en gang til om noen dager...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Skulle du hatt idag eller igår HI? Testet i dag jeg også, svaaak skyggestrek, skulle hatt mensen idag. Kjøpte også to, men klør etter å ta den neste imorgen. Hvor lenge venter du? JK
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #8 Skrevet 21. desember 2010 hei hei jk=) jeg skulle hatt den på søndag den 19.. klarte ikke å vente så tok en i dag tidlig.. hehe. får bare en liten skyggestrek.. mensen har ennå ikke kommet. åssen går det med deg da jk? har du testet i dag å hva ble resultatet??=) hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #9 Skrevet 21. desember 2010 Jeg var dum nok til å teste igår kveld etterjeg leste denne tråden Men den var negativ da, så nå må jeg jo kjøpe en ny test. Ingen mens enda, men litt murringer og stikkinger. Skulle jo hatt mensen igår bare, men jeg er så spent! Må nok vente til imorgen med å kjøpe den og vente enda en dag med å ta den... JK
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2010 #10 Skrevet 21. desember 2010 Best resultat. Mest hormoner i morgenurinen, så derfor større sjanse for å teste negativt selv om du er gravid hvis du ikke bruker morgenurin.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #11 Skrevet 22. desember 2010 hei igjen jk stikker i magen min å av å til å ingen mens.. er 3 dager over nå.. syns jeg husker rett om jeg testet med den første når jeg va 4 uker å noe eller nermere 5 uker så kan være derfor at det bare er sånn skyggestrek. tror jeg ska vente t jeg er gått over en uke så teste igjen;) var dumt at den var negativ da:( men er jo ennå håp da sia mensen ikke har kommet:)))) vi får teste igjen om noen dager, kanskje det lyser 2 sterke streker mot oss=))) hadde vært en bra julegave det=))) hilsen HI GOD JUL=)))) *******
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå