Gå til innhold

Er det mulig å bli så lett gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nr 1 ble vi det på andre forsøk og med nr 2 ble vi gravide på første forsøk, og da hadde vi bare sex på selve dagen for EL, ingenting på forhånd.

Hadde aldri trodd det skulle gå så fort, hører jo om så mange som sliter.

Flere som plopper ut unger bare gubben kaster et blikk i deres retning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tanta mi pleier å si at det holder at hun vansker sin egen og mannens undertøy sammen for at hun blir gravid...

Skrevet

Ja,jeg. Selv i en alder av 44 år....-Ett samleie og full klaff...

Skrevet

Jupp. Mini ble til på 1. forsøk. Da han var 4 måneder starta vi prøvingen igjen for hadde lyst på to tette og hadde hørt at det kunne ta litt tid så raskt etter fødsel. Som sagt så gjort, gravid igjen på første forsøk og venter nå en ny 13 måneder etter førstemann.... (hadde jo ønsket to tette, de ble bare litt tettere enn vi hadde regnet med:)

Skrevet

Må vel regne med å bli gravid om man puler uten prevensjon.

Skrevet

10.59: Det er vel ikke det at man ikke regner med å bli gravid. Det har noe med sannsynlighet for å bli gravid så lett og statistikk. Noen har tydeligvis lettere for å bli gravid enn andre, mens andre sliter i årevis. Og det er artig å høre andres erfaringer.

HI

Skrevet

Jepp

1 - p pilleunge

2 - 1 førsøk.

Samboeren min sier han har super sperm :P høhø

Skrevet

Heldige er dere.

Jeg brukte 12 år på første.

Skrevet

11.04: Ja mannen min er også veldig stolt av "soldatene" sine. :-)

Er visst en litt sånn mannegreie det der...

HI

Skrevet

noen blir vel lettere gravid enn andre.

Første gang for meg var på p-piller. Aborterte i uke 13.

Denne gangen ble jeg gravid med spiral. Lurer litt på hva jeg skal velge denne gangen når ungen har kommet ut:p

Skrevet

Ja, det er visst mulig :-) Første barn ble til på pillen og det andre ved første anledning etter p-pilleslutt. Takke høyere makter - ser hvor kjipt venninner som prøver og prøver har det.

Skrevet

Ja, jeg har å en tendens til å bli gravid ganske fort... Takknemlig og ydmyk ja...

Det er så mange som sliter, så det er virkelig en gave.

Har fire gravdiditeter bak meg, 3 kom på 1.pp og en var resultat av å hoppe av i svingen. Den ene graviditeten var tvillinger, men den endte i MA.

Så nå er tredjemann på tur :)

Skrevet

1. gang: gravid etter å hatt ubeskyttet sex EN gang på et tidspunkt jeg ikke trodde jeg hadde eggløsning

2.gang: gravid på 2 forsøk

3.gang: testet positivt 2-3 uker etter vi sluttet med prevensjon..

Jeg er HELDIG ja.

Skrevet

Første barn var pillebarn

Andremann var lagd på første forsøk, unfanget dagen mensen sluttet. Mensen på morgenen, sex på kvelden og babyen ble unnfangen. I følge legen min skal det nesten ikke være mulig, men joda.:) Fikk nok tidlig eggløsning, og i kombinasjon med overlevelsedyktige supersvømmere gikk det bra.

(vet det sikkert er den datoen, for mannen dro bort i 3 uker etter det)

Skrevet

Det kommer mye an på sædcellene tror jeg, Kjæresten min har "laget" 4 barn før han traff meg, alle på prevansjon, med sin x ( 2 ble aborter, 2 vokste opp), og vi venter vår første selv om jeg gikk på pillen... Jeg har aldri vært gravid før, selv om jeg i mitt forrige forhold (som varte i 6 år) var mye mer ufrosiktig enn vi har vært! X'n skal forøvrig bli pappa han også nå, så det var ikke noe som feilte han heller.. Enkelte har vel god kjemi vil jeg tro :)

Skrevet

Jepp.

Første kom etter 1 glemt pille og nå er jeg gravid igjen.

Gikk litt lenger tid denne gangen men satt på første el. etter pilleslutt.

Har tempet og testet så vet at det stemmer.

Mannen er også stolt over svømmerne sine ;)

Skrevet

Vil vel si relativt fort. nr 1 kom på andre "forsøk".

Nr (egentlig 2) rett etter pilleslutt men SA

Nr 2 tok faktisk 10 mnd. Kanskje soldatene er ute av trening hehe

Skrevet

Nr 1, første forsøk, sex på el-dagen.

Nr 2, sikker periode (som tydeligvis ikke finnes!)

Nr 3, unnfanget på pessar, 9 dager før el!

Nå skal mannen steriliseres. Håper det funker! ;)

Skrevet

Førstefødte klaffet på første forsøk, dette var i tillegg første måned uten p-piller..

Nummer to klaffet på første forsøk..

Nummer tre klaffet på første forsøk, og nummer to var da kun 4 mdr gammel..

Nummer 4 klaffet på første forsøk, nummer tre var da 6 mdr gammel..

Nummer 5 klaffet på første forsøk, men endte i SA, tom fostersekk..

Nummer 6 klaffet på første forsøk, måneden etter SA, men endte også i SA pga tom fostersekk..

Nummer 7 klaffet på andre forsøk, og vi venter nå vårt 5. levendeføste barn:-)

Skrevet

Ble ravid på første forsøket begge gangene.. Sluttet på p-pillen og fikk mensen.. så lyste det en positiv test.

Andre gangen var det akkurat det samme..

Venninna mi skulle bli gravid samtidig som meg.. Men hun er fortsatt ikke gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...