Gå til innhold

Kronglekangler... (dyrt og flott!)


Anbefalte innlegg

Skrevet

...greide å raske med meg en stoor pose fiine kongler på julegavehandelen. Først når jeg kom hjem oppdaget jeg at herligheten kostet kr 400... WHAT?! Det var da grusomt dyrt for en pose kongler, om enn aldri så fine, eller hur?

 

Etter julevask av stue var det klar for julepynting, og da skjønte jeg prisen på konglene. Når de kom ut av posen sin viste det seg at de var parfymerte (har nok badet i chanel)! Urg! Altså, jeg bruker ikke parfyme selv en gang, og vil i allefall ikke at stua mi skal stinke av det :(

 

...men konglene var jo såå fiiine. Så dyre kongler bør vel tåle oppvaskmaskin ikke sant??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

WHAT?? Du er hjertelig velkommen hit og kan få plukke så mye kongler du vil.. Ikke parfymerte, men kan friste med både gran og furu rett fra hagen. Jeg tror ikke mine egne øyne, 400 kroner for parfymerte kongler?? Det må i beste fall være galskap.. Antakelig det eneste som kan hjelpe er et glass vin i kveld.

Skrevet

Absolutt galskap! Hvis det hjelper med vin er det bra :-)

Gjest cunning stunts
Skrevet

"Kronglekangler" burde egentlig tas i bruk som nick. Men prisen da menneske! Du får bruke dem til krans som kan henge ute...

Skrevet

...Tror i det minste de skal få seg noen frostnetter ja, for å se om det tar knekken på chanel'en...

 

Tenk så dyre gaver jeg kjøpte når jeg ikke la merke til de ekstra hundrelappene på konglene!

 

Kronglekangle er ledig på markedet!

Skrevet

Hm? Kan de spises? Trekkes med sjokolade først kanskje? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...