Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Jeg og min mann har mine og dine barn. Min mann har ikke feiret jul sammen med sine barn to år på rad fordi biomor har ville hatt barna. I år skal barna være hos oss, både hans og mine barn. Biomor skal da ha en egen julefeiring hos seg med åpning av pakker før vi får barna. Dette medfører da at de gavene hans unger får åpne hos oss er fra hans familie (som er veldig liten), så det ender med at hans barn får ca 4-5 pakker hver, mens mine barn får mange flere. Synes nok biomor kunne tenkt litt på dette, men hun vil at barna skal åpne gavene hos henne slik at hun får sett reaksjonen til barna. Når vi ikke har barna hos oss på julaften, åpner de pakkene fra meg og min mann før de reiser, men fra resten av familien min får de med seg til sin far. Det samme får hans barn. Det er fint lite vi kan gjøre med dette, og biomor må selvfølgelig gjøre det på denne måten, men jeg ser at julaften for hans barn kan bli noe redusert mht pakkeåpning.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 kjedelig det der, men sånn er det med skilsmissebarn. Regner med at dine barn er mindre enn stebarna og da må pappaen i så fall kunne forklare dette for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå