Gå til innhold

Kollega med svigerfar... erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært jobbsøkende en stund, og har nå fått tilbud om full stilling. På samme arbeidsplass som svigerfar! Vi har et godt forhold, så er ikke noe problem sånn sett, men synes det er veldig rart å skulle jobbe på samme sted som en jeg kjenner så godt privat. Han er jo bestefar til barna mine, vi skal feire jul hos dem i år osv. Fler jeg har litt ekstra prestasjonsangst også. Jeg har høy jobbmoral, men nå føles de enda mer viktig å oppføre seg korrekt, være dyktig osv siden han jobber der. Vi kommer ikke til å ha så mye med hverandre å gjøre på jobb, men litt, og han har en lederstilling der slik at han på et vis blir sjefen min.

 

Noen andre som har erfaring med å ha svigerfar eller svigermor som kollega/sjef? Har det fungert greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært det, men min svoger har jobbet for min far i flere år. Han jobbet der ved siden av skolen og alle ferier. Tror det gikk greit for begge to. På jobb var de på jobb og hjemme var de en familie.

Min far var sjefen hans, han var en vanlig arbeider og de jobbet i det kommunale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...