Gå til innhold

Ønsk meg lykke til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nykjæresten. Har vært singel lenge, og endelig truffet en som virker helt perfekt. Omtenksom, snill, kjærlig, kjekk og har god og koselig familie. Har allerede blitt presentert for både foreldre og søskenene hans (han bor midlertidig i foreldrenes hus), og blir titulert som "kjæreste" til kompisene hans. Han virker ellers veldig betatt av meg, og seriøs og ærlig.

MEN... da jeg sendte ham forespørsel på facebook om at vi var "i forhold", så sa han at han måtte tenke til imorgen (dvs i dag) på hva han skal svare. Han ringte meg ikke som avtalt i går kveld, og svarte ikke på god morgen-melding i dag (den var av innhold "god morgen, har du sovet godt?", altså ikke noe mas).

Legger til, at han har blitt flørta med av ei kjerring i helga foran øyne på meg som var kjæresten, og visste ikke helt hvordan han skulle håndtere det. Jeg ble litt paff over at han ikke bare avviste henne med en gang og gikk, men fortsatte å sitte og prate med henne uten å ense meg en gang. Sa ikke noe til han der og da. Hun har nylig blitt singel, og posta flørtete kommentar på facebook siden hans, derfor jeg synes det var dårlig at han fortsatt stod som "singel" og "på utkikk etter forhold" etter at han fortalte alle at vi var sammen, og ikke har fjernet det.

Og JA, jeg vet at facebook er bare virtuelt samfunn og betyr ingenting i det voksne liv. Men dette samfunnet blir faktisk brukt av veldig mange mennesker, som danner seg inntrykk av det som foregår. Må legge til at jeg har aldri mast, ringt ham ned, insistert på å få møte familien eller bo i huset hans da jeg var på besøk. Så skulle vært ingen grunn til at han plutselig blir skremt. Skulle tro det var mer skummelt å møte samtlige familiemedlemmer enn å poste noe på en facebook profil :)

Trenger synspunkter om hva jeg bør gjøre videre. Har egentlig bestemt meg for å være avventende i noen dager og se hva han sier/gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...