Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #1 Skrevet 20. desember 2010 Klarer ikke komme på noe å ønske meg... Og jeg ender vel opp med verktøy om jeg ikke gir han noen ønsker
Mille** Skrevet 20. desember 2010 #2 Skrevet 20. desember 2010 Vi har kjøpt fellesgave til hverandre i år, men jeg vet masse jeg kunne ønsket meg allikevel, ingen problemer der, hehe....F.eks: Bergans bukse Diamantring Lang silkemorgenkåpe fra Lindex Sexy undertøy Romantisk tur for oss to i løpet av våren Utendørs boblebadekar Skoskap til alle mine sko Klær, eller, dvs gavekort siden han er fullstendig fargeblind. ;o) Hudpleiegavekort Ok, noen er kanskje litt dyre, men såpass er jeg verdt, haha...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #3 Skrevet 20. desember 2010 Takk for tips Ja, noen her er vel litt dyre, men det er jo lov å ønske
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har ønsket meg medlemsskap på treningssenter.
♥L.A.F.S.♥ Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Noe av det jeg har ønsket meg: - Bergans jakke - Nytt speilreflekskamera - Abonnement på et blad - Parfyme - Klokke - Sjokolade! - Krimbok - Gavekort på et senter - Snowboard - Nytt treningstøy - En god krem Jeg har gitt mannen min en laaaang liste..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #7 Skrevet 20. desember 2010 Gavekort på hudpleie og massasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå