Gå til innhold

Mobilen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok mannen i å sjekke mobilen min i går. Er dette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her i huset, kanskje han er bekymret for noe. Kan jo hende han mener du har forandret deg og virker mistenkelig. Hvis han er redd for utroskap så bruker telefonen å inneholde bevis.

Har han en grunn til å være bekymret?

Skrevet

3 uker til termin, så kan liksom ikke tenke meg at noen skulle kunne ha lyst til å være utro med meg uansett... ;)

Så nei, han har ingenting å frykte. Han mente det var vanlig å sjekke hverandres mobiler. Men da burde han ikke gjøre det i skjul.

MANNFOLK!!!

HI

Skrevet

Hender jeg går innpå samob sin tlf og ser hvem han har ringt og sendt meldinger til og omvendt,men som regel vet han det:P og jeg vet egentligt veldig godt hvem han som regel snakker med og sender meldinger med eller får:P

Men jeg hadde ikke brydd meg, så lenge du ikke har noe og sjule så la han titte når han føler for det;)

Skrevet

Nei det er ikke vanlig her hvertfall. Virker som det er noe alvorlig galt med tilliten dere i mellom

Skrevet

Nei det hadde jeg blitt skuffa av. Vil jo at samboeren skal stole på meg

Skrevet

Er ikke normalt her i huset, o skulle det skje, er det i samtykke med den andre parten, og da handler en samtale som regel om en melding på ene eller begge telefonene.

Man bør ha tillitt i et forhold

• 3 uker senere...
Skrevet

dytter... slik gjør mannen min hele tiden. blir gal!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...