Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #1 Skrevet 19. desember 2010 jeg hadde litt mageknip natt til i dag, og litt i dag tidlig. Har ikke vært kvalm, og har ikke vondt lenger nå... Har gått do tidligere i dag, uten at det var noe merkverdig med det som kom ut :-o... Er det sannsylig at mageknipen i natt og i dag tidlig er en begynnende omgangssyke?... Hvordan startet det for dere? Jeg er livredd for å bli liggende nå... Har så utrolig mye å gjøre frem mot jul... :-(
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #2 Skrevet 19. desember 2010 Varierer litt for meg, men om det begynner med mageknip, så går det ikke mange timene før jeg ligger over doen. Av og tilbegynner det bare med en rar følelse i hele kroppen, kvalm og ekkel. Høres ikke ut som det er omgangssyken det du har, så du kan nok slappe helt av
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2010 #3 Skrevet 19. desember 2010 hos meg startet det med at jeg var uvel og kvalm... spøy, så begynte diareen.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #4 Skrevet 20. desember 2010 Hos meg startet det med mageknip. Så kom kvalmen, men slapp med det. Resten av familien kastet opp.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Jeg har bare hatt mageknip og vært kvalm. Mannen har hatt mageknip i nesten en uke... ingen har kasta opp, bare ene ungen
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2010 #6 Skrevet 20. desember 2010 Hos meg begynner det alltid med et ubehag som sitter der hvor magesekken er, ikke direkte mageknip. Blir mer og mer kvalm, men pleier å ha ubehaget et par timer før jeg kaster opp. Hadde omgangssyken sist helg, hater det!!! Et smart triks kan være å ta et par spiseskjeer Underberger (eller evt. Jegermeister) når ubehaget kommer, det kan få skikk på bassiluskene i magesekken. Jeg hadde det dessverre ikke i hus sist jeg ble syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå